Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
22.09.2009 21:29 - I need my miracle and I need it tonight.
Автор: s0ul Категория: Лични дневници   
Прочетен: 976 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 22.09.2009 21:30


Violet Hill


If you love me, won"t you let me know?
Coldplay, въпреки че всички ги мразят.
Аз пък ги намирам за ... подходящи.
Брр.
Честита ми есен.
Хората не си честитят такива неща, а пък аз винаги се радвам, когато настъпва нов сезон.
Без лятото, разбира се.
(Имам си причини.)

When I find myself in times of trouble, 
mother Mary comes to me.
Speaking words of wisdom "Let it be!".
..
Let it be, let it be, let it be.
Whispered words of wisdom; -
let it be!

Трябва да призная, че съм разочарована.
Очаквах повече.
Очаквах много повече.
Очаквах ... очаквах нещо по-различно.
Мислех, че е нещо по-различно.
Пфт, студено ми е, объркана съм и май се разболявам.
Защо всяка смяна на сезоните ми влияе толкова зле |(.
Не ми се обяснява даже.
Странно.

Комично е как толкова време се молех за нещо, но когато най-накрая се случи, не бях подготвена и не можах да го приема.
Мислех си, че мога, мислех си, че е лесно, но се оказа отчавайващо трудно и неприятно.
Още по-комичното е, че си говоря сама.
Не точно де, но общо взето това правя...
Абе..
Все тая.
Не знам.
Какво, какво не знаеш бе?
Вбесявам се.
Ядосвам се на самата себе си.
Не съм се изяснила.
Искам да съм голяма и самостоятелна, и независима, но в същото време не искам, искам да съм си дете и не искам това да се беше случвало, и да бях вземала някои решения, и да бях казвала някои неща.
Защо някой не ме предупреди, че ще стане така.
Искам на частни  уроци, в които ми казват как да си решавам емоционалните уравнения.
Искам ПЛЮСОВЕ бе.
И тъждества.
Равностранни триъгълници.
И само задачи от движение, само те са по желание.
Тези от работа са неизбежни.
Капиталите ги мразя. И не искам да смесвам.

Разбрахте ли ме?
Не.
Голяма работа.

Та така.
Разочарование.
Нормално е.
Приемам го.
Само че обикновено хората си вадят изводи, някакви поуки, а аз не мога. х.х
Може би просто не трябва да си правя блогове :Д.
Късно, късно.

Как може да е толкова студено бееее.

I"m not used to it, but I can learn!

No one is as lucky as us.
We"re not at the end, but, oh, we
already won.


:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Абе, хич не ми се усмихва, ама нали и без друго постоянно го правя.

Гневна съм.
Спокойна съм.
Чудя се да се дразня ли, или не.
Точно това е целта по дяволите, тоест не бива.
И в същото време ми е природно.

Пак се сетих за нещо.
Твърде много време и нерви отделих.

Саня "Твърде много се вживяваш в нещо нереално. Имаш нужда от гадже."
Благодаря, приятелко.
Изключително важна е за мен, но страшно ме изнервя понякога.
Говори ги пълни простотии.
И когато искам съвет, започва да ми праща клипчета как сами градим съдбата си и тем-подобни философии.
Ако исках клишета, щях да погледна дълбоко в себе си!
От време на време дава по някоя оригинална идея.
Действително ми помага.
Каакто и да е, какво ви вълнуват вас тези неща..

Със същия успех си водех и дневник.
То аз още си водя дневник де, но сега постовете ми стават по-хубави от преди и ми е по-интересно да чета тях, отколкото да се опитвам да си разчета нечетливия (но хубав (и скромен)) почерк.
МДА, най-накрая пиша така, както исках да пиша.

бр.

How could you it?
Oh, I, I never saw it coming.


СЕСИЯТА ВИ ИЗТЕЧЕ.
Ви с главно "в", Боже.
Защо блог.бг е неграмотен блог. :о

Ама щом по бТВ дават "астронаФти"..

I need an ending.
So please stay long enough to explain..





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. neptunche - :)
22.09.2009 22:08
действително постовете ти стават много интересни :)
а пък най-вече си слушай себе си и по-малко приятелките :)
цитирай
2. s0ul - щом казваш.. може пък да продължа да пиша :Д
22.09.2009 22:23
е аз не ги слушам. доста съм невъзприемчива по отношение на съвети (:
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: s0ul
Категория: Лични дневници
Прочетен: 79317
Постинги: 18
Коментари: 65366
Гласове: 820
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930