Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
31.12.2009 23:28 - Кошче
Автор: s0ul Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2437 Коментари: 3 Гласове:
8

Последна промяна: 01.01.2010 13:37


Опитвам се да се събера. Не разбирам как се превърнах в това, което съм, и определено не знам къде отивам, затова... ще се опитам да разбера откъде идвам.   Baby steps, right?
  January, 1-st [..]омръзнало ми е да слушам чуждите страхове и нужди, да помагам на останалите със съвети и думи, в които не съм сигурна.  Искам да: съм оптимистична [..] да се опитам да гледам по-ведро [..] да вярвам в това, което казвам.  [..] твърде емоционална съм. Не бива. 
  January, 11-th [..]И Дая пусна балончето нагоре.
  January, 24-th Млечно-бели пухкави снежинки следват твоя път. (не)добре отъпкан, труден; затрупал го снегът. Ледени висулки, малки капчици от лед... Преспи хем дълбоки, хем потъваш без болеж.
Вее в/на душата.. май е време да затвориш прозореца. .. Стига са идвали да си взима каквото им трябва. То че е магазин, магазин е. Престанете с излишната врява..
Не искам. Не. Няма.
  February, 1-st Oh, girl. One day you’ll understand. .. One day (it could be a little late). But better late than never.

And it was something like a bird in my stomach, And that feeling growing stronger...
  February, 15-th [..]Само тя, мислите й и глухите й стъпки по асфалта. Достатъчно самотно, достатъчно тъмно и достатъчно тихо.
February, 20-th
Да, нявга е мрачно, мъгливо и влажно; и чуваш усилено всеки свой стон... в душата е празно, небивало, странно; а кукловодът на чувствата прави поклон...
В безкрайната зала интересът личи тя сляла дихание с чувство и звук без завеса, без сцена, без часове, представление започва; животът спира тук.
Раздават се заповеди,  из сцената тичат актьори, преобличат се, сменят декор...  Не ти ли омръзна цялото това криене, и  бездушевно се чувства и пълни със още и още мрачният взор...

--

Мълчание, а после нещо. Блясък, плам, за кратко, после – сам. Сама, или само, винаги ще е самотно, винаги едно. Но, ако има начин да е другояче, може би ще спра да бягам.
  March, 1-st понякога се чувствам сама и просто.. (но то само си казва.) Нали? Като децата, когато им е студено. Искам топло. Искам.. много повече от това, но няма как. Избрах да е така и някак не чувствам, че бих била щастлива отново, ако (дори за миг) си помисля, че е възможно.
  March, 3-rd Ако тайна е, ще бъде, взимаш си боичка и робуваш... 
  March, 22-nd ..Tи сигурно си новото... попълнение. Сядай.”
  April, 6-th Защото ние сме любов.
  April, 8-th Е, к"о толкова? Нали казаха, че съжаляват...
  May, 23-rd [..]Затова не въздишай сега.
  June, 1-st Щастлива не съм, но не съм и нещастна. Не клоня към нищо.  Не е приятно.
Идва. Хвали се. Разсъждава. Споделя. Чуди се. Води монолог. От време на време пита по нещо, колкото да върви разговорът. Но през цялото време говори. През цялото време. Аз се чувствам тъпа и не на ниво. Чувствам се сякаш каквото и да кажа ще е глупаво, недостатъчно, излишно дори.
Какво по-добро приложение да ми намери от това да слушам. И без друго само мълча добре.
June, 10-th
  Предбрачен договор 1. Предмет на договора.  1.1. Настоящия договор регулира личните взаимоотношения между Любимата жена и Мръсното животно.  2. Задължения на страните.  2.1.Мръсното животно се задължава:  2.1.1. Да обожава Любимата жена.  [..] 2.1.5. Да прощава на Любимата жена всичките и недостатъци (които естествено тя няма).  2.1.6. Да купува на Любимата жена шоколадчета и други вкусни неща.  [..] 2.1.12. Да отговаря честно на поставените въпроси.  2.2. Любимата жена се задължава:  2.2.2. Да не обръща внимание на недостатъците му (които той има много).  [..] 2.2.4. С радостна усмивка да приема подаръци, цветя, шоколадчета и да ходи на кино.  [..] 2.2.9. Весело да се смее над всички (даже идиотските) шеги на Мръсното животно (естествено ако шегите не засягат личността на Любимата жена).  2.2.10. Да бъде търпелива(в границите на разумното).  [...] 4. Санкции на страните.  4.1. Мръсното животно:  4.1.5. За нарушаване на всички останали точки Любимата жена има право силно да се обижда.  4.2. Любимата жена.  4.2.1. Не търпи никакви санкции, защото е Любимата жена. 


..Направи ми малка стая с бели стени и черен таван, и аз сама ще си начертая небе.
Не, недей да ми показваш пътя. И недей да казваш, че си с мен. Не, не вярвам, че ще е наред.
Остави ме.
  July, 19-th ‘Време е.’ ‘За?’ ‘Да разбереш откъде си дошла.’
July, 22-nd
Искам всичко да е педантично точно и ясно. Чисто. Без подправки, без цветове, ако може и пунктуационно правилно. Всяка стъпка в живота ми да бъде преценена, погледната от няколко ъгъла, за да може да не бъда засрамила се и сгрешила. Да обичам напук, внимателно. Крачките ми да са най-премерени, преброени. Защото ми омръзна да се чувствам наранена, разочарована, неразбрана, непринадлежаща. Защото ‘не’ е задължаващо, а за мен е редовно.
  July, 23-rd А казват, че когато си на дъното, пътят е само нагоре. Дрън-дрън. Глупости. Аз все там си седя, на студеното дъно.

Перфектното не съществува. ГЛУПОСТИ. Аз намирам страшно много неща за съвършени, как е възможно да не съществува?

Ех, глупост..
  July, 24-th Някой трябваше да ми го каже. И да го повтаря отново и отново, докато го запомня.

Вече имам потенциалните качества да напиша поп-фолк хит.

Все пак имам някаква любов, надявам се споделена, към глупостите. Толкова са сладки. Чаровни чак.

Добре, т’ва започва да се обръща срещу мен. Става като някакъв ЛОШ майтап.

Гр, слънце. Майната му на слънцето. Отивам да спя.
  July, 25-th Уеееейт, нали не вярвам в съдбата?What the hell, вече вярвам.
  July, 31-st Ще пиша както дойде, не мога да се съобразявам сега...

Всички са някъде си и най-добрият ми приятел напоследък е уърд. Тъжно е.


Ако ли не, щях да си тъна в неведение за тази божествена музика и песен. 


..всеки път през инкогнито уиндоу (тая екстра рлз бтв).

не ми е лесно, но открих, че има ГУГЪЛ ТРАНСЛЕЙТ и той помага!
  August, 1-st В OTH всичко е толкова по-лесно, там разбитите им сърца говорят повече от тях.

Някой да ме убие МОМЕНТАЛНО.

Гааааби. Гааааааааааааааби. Габи хич не е щастлива от това, че е Габи. Не може ли да съм каквото и да е друго?

Някак другите се забавляват. Живеят си там. Съществуват си.

Искам някой да дойде и да ми обещае, че няма да ме остави дори когато съм много кофти човек. Да ми каже, както Брук каза на Пейтън веднъж, когато Лукас се сгоди за Линдзи (яко във филма




Гласувай:
8



Предишен постинг

1. анонимен - :)
02.01.2010 21:22
Честита нова година, дребен!) Да е нова и честита!)
Хубава ще е и цветна, в това съмнение няма!)
цитирай
2. s0ul - честита!
03.01.2010 01:19
дано да няма..
цитирай
3. анонимен - Cessmaiddic
01.09.2011 13:53
GoxImmarm <a href=kuygkyudu.com>jufufduy</a> enlammamb
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: s0ul
Категория: Лични дневници
Прочетен: 79254
Постинги: 18
Коментари: 65366
Гласове: 820
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930