Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
02.11.2009 09:23 - same
Автор: s0ul Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1238 Коментари: 1 Гласове:
2



Седи си Габи в 9 и пет сутринта и пие чай.
Той, чаят, би трябвало да има вкус на.. хм, да видим какво казва опаковката : канела и ябълки, което е любимата й комбинация, ама друг път! Чаят хич няма вкус на това, по-скоро е като вода със захар, даже и медът, "дето го сложи, няма вкус.
Ама нищо де, пием.
Пием и мислим.
Тоест аз мисля, аз като аз и тя, Габи, която е доста по-различна.
О, не, аз въобще нямам шизофрения..
Не ви ли се е случвало да правите неща, които не сте очаквали от себе си, струват ви се толкова нереални и невъзможни за извършване, а изведнъж успявате.. И някак е толкова.. абе, да.
Но все пак има и друго аз. "Дебеляновото стихотворение е в ти-форма, но това не означава, че лирическият герой търси събеседник, адресат, защото той разговаря със себе си, води монолог, в който споделя най-съкровени интимни чувства и мисли." Тъй, тъй..
Не знам.
Смятах да не пиша до един определен момент, в който съм сигурна, че ще има какво да напиша, но не мога да си спра ръцете от щракане по клавиатурата.
Плюс това се възползвам - няма никой в нас, който ще ми прави забележка, че вдигам шум.
Така де, "що не направят по-тихи клавиатури, аз виновна ли съм..
Глупостите, "дето ги ръся, са ясни на всички, ясни са ми и на мен, но на колко хора е ясно, че са фасада, скриваща, признавам, доста добре, това, което ме тревожи?
Никаква идея.
Вероятно малко.

"Просто ме караш да се чувствам глупава всеки път, когато си пишем, заради, както казваш, детското ми мислене, ами аз не мисля, че е детско, защото наистина така разсъждавам.."
"Не казвам, че разсъждаваш по детски, а че се правиш на по-наивна, отколкото си, "щото ти не си въобще наивна, не се преструвай."

"Трябва да започнеш да се харесваш и всичко ще си дойде на мястото."

"Три стъпки. И трябва да си следваш плана, да изпълняваш всяка точка от него, а в края на седмицата анализирай и разсъждавай върху несвършените задачи и избери причините за това."
"Абе, аз на психоаналитик ли съм?"

Сигурно.

"Пусни ме вътре, кажи ми какво ти е, ако не на мен, на кого.."
"Не съм щастлива. И се чувствам егоистка, което не нещо ново, но се чувствам и неблагодарна, защото имам късмет, нещата се подреждат толкова добре, а аз все не съумявам да ги оценя."

"Защо трябва да си умна и всичко да е сложно.."

"Чувствам се глупаво, защото всички ми се струват повърхностни и посредствени, а те не са, но просто в сравнение с моето вечно задълбочаване върху всяко дребно нещо, всеки би изглеждал сякаш претупва нещата. Не може ли просто да гледам по-ведро и по-отгоре на живота?"
"Опасявам се, че не, ти си такава и май трябва да се приемеш."

"Само че за съжаление нищо не започва от следващия понеделник и от следващата Нова Година."

И такива неща.






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. felicity - никой не иска това)
03.11.2009 14:23
и ние това много добре го знаем)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: s0ul
Категория: Лични дневници
Прочетен: 78898
Постинги: 18
Коментари: 65366
Гласове: 820
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031