Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
17.10.2009 13:02 - Ех.
Автор: s0ul Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1495 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 17.10.2009 13:03


Само ако знаех коя е проклетата нота..

Днес не ми се пише.

Досега добре се справях с бягането.
Винаги успявах да избягам, ако ме посети прекрасната емоция меланхолия или няк"ва тъпа тъга, и няк"ви смотани емоции от тоя сорт, но сега..
Сега..
Сега сериалът е на 50% и не мога да го пусна и да се разведря с нечии фикционални проблеми и животи.
Сега музиката ме дразни и единственото, което съм способна да слушам, ме кара да се самоубия.
Отвратена съм.
Всичко е толкова пошло.
И грозно.
И грубо.
Най-лошото е, че все така ще е.
Никой няма да промени света заради теб, обаче и ти няма да направиш нещо, за да го поправиш.
А и как би могла?

  Lucas (for Brooke) : Someday this girl will change the world. She just doesn"t know it yet."

  ` "Как можа, Небе?"
Как можа.
Къде ми е надеждата?
Чувствам се безсилна.`


Още съвсем малко остана.
Съвсем скоро ще дойде новата година с празници, с ваканция, със сняг.
Не искам да украсявам изкуствена елха..

  `когато страдаш ти..страда с теб поне още един човек..така че бъди щастлив .. за да има поне още един като теб.. `
Всички са толкова вдъхновени!

"Посочете синоним на муза."
"В... н..лка.. Случайно да знаеш синоним на муза? 13 букви, започва с "в" и завършва на -лка?"
"Вдъхновителка?"

`Oh, how could you do it?
Oh, I, I never saw it comin".
No, oh, how could you do it?
Oh, I, I never saw it coming!
Oh, I, I need an ending, so why can"t you stay just long enough to explain?`

Край си имах.  
[13.10.2009 21:58:24] Саня каза: moga da si te predstavq, navlqkla se s pulover, debel pantalon, bоtu6 i u4i6 po angliiski, sgu6ila se na divana!!

[15.10.2009 20:14:31] йnigma каза: аз днес получих първата си шестица по английски, йай, и отделно правихме няк"во контролно, ама мисля, че съм се справила..

[15.10.2009 20:14:50] Саня каза: bravo! no to sig e bilo lesno. [15.10.2009 20:15:07] Саня каза: ispanskiq btw e po slojen ot angliiskiq

[15.10.2009 20:41:10] Саня каза: be milo az se 6eguvah [15.10.2009 20:41:24] йnigma каза: мда, шегуваш се, както всеки път, само дет" не ми е забавно

`"Айде, аз ще си ходя..`
`М, окей.`
Спирки.
`Чао.. ще ми пишеш, нали?`
`Още довечера.`


Всъщност не ми писа, но не писах и аз.
Имаше нещо. Сигурна съм, че имаше. Не може да съм била чак толкова наивна. Иначе нямаше да направя втори опит. Обаче, изглежда, всичко е угаснало. Просто ми я няма усмивката. Не се смея. А когато не ми е забавно вече, значи просто е свършило. Винаги така съм разсъждавала. Ако един човек те е усмихвал, ако те е карал да се забавляваш, но в един момент вече не е така..
Стоите на същите пейки, на същите места, ходите по същите пътища, виждате плочките, изрисувани с вашите имена, късате си неузряли плодчета от дърветата, говорите си за всичко обикновено.
Чак сега осъзнаваш колко мръсно е по същите тия места и колко боклуци има под пейката, и че се стъмва по-рано, че не си късаш листа, прибирайки се, или просто ходейки, не ходиш в една линия, не се заглеждаш..
Не си минавала от толкова време зад собствения си блок, момиче!
А когато го правеше, виждаше толкова обич.
Толкова сме мързеливи, че дори не предизвикваме собственото си щастие, а то е на 100 крачки от нас.
   
ТЪПАТА МАГИЯ Я НЯМА!

"right side: his room, nikon f301
left side: me, my room, nikon d70

Those days are gone. I"m sad."  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. neptunche - грозно е днес
20.10.2009 17:39
утре, погледнато от друг ъгъл ще е хубаво :)
Зависи , всичко зависи от гледната точка и нагласата:)
цитирай
2. s0ul - така е :)
20.10.2009 17:52
днес, да речем, е хубаво
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: s0ul
Категория: Лични дневници
Прочетен: 79313
Постинги: 18
Коментари: 65366
Гласове: 820
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930