Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
02.10.2009 18:05 - Неправилно.
Автор: s0ul Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1365 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 03.10.2009 11:38


когато гледаш, очаквайки,
губиш търпение, защото не виждаш, а 
понякога
си мислиш, че всичко е толкова
фикционално.
и няма да ходиш до гарата; ти даже
пътя не знаеш.
ако попиташ този и онзи, кой може да каже..
непредвидимо.
прибираме се рано и няма да отидем, няма да си купим билет, 
"щото тъмното е страшно и се опитваме да бъдем разумни.
дали ще пораснеш като голям или ще се правиш, че си жив, а всъщност
въобще не си жив, а просто се бунтуваш.
-неуспешно-
дали ще пазиш всичко, в което вярваш, или
по една или друга
причина
ще го забравиш.
или заровиш,
защото някому не се харесват
мислите ти.
ами живей!
нима чакаш още
-какво-
няма фанфари
фалшив си? 
ми вярно пееш..
затвори се в 
кибритената си кутийка, само внимавай
да не си забравиш маратонките в
час по физическо
иначе
как ще тичаш на 50 метра и ще си поправиш
петицата;
то не е толкова страшно, само
нервите слаби
не влияят добре.
пий един чай..
или излизай тогава..
правилникът е за всички, но
защо ли ми е все тая..
какво има тя, което аз
нямам?
защо повече мозък не даде на мен и
по-малко на нея
мразя се, че дори го мисля.
не искам да й завиждам.
може би късмет, но
ако не съм в "отбора", ще се
чувствам
отритната и
глупава, а 
всъщност не съм, или поне
така си мислех.
кой знае, дълго
ли стана?
извинявай..
заради анжамбмана
-неправилен-
обичам
без пунктуация и
никакви
рамки
безволево, безхоризонтно.
да дишаш не значи да страдаш.
а да си свободен, летящ
някъде отвъд
мечтите си.
ако има отвъд,
ако има остров,
покажи ми го, нещо
не се оправям добре с посоките.
кръщавай се както си искаш, какво ме
засяга..
защо ли момчетата винаги по този
начин
застават
не са ли ти смешни?
я погледни!
ела, че ще тичам.
гердана ми вземи и
пази го
докато
изкарам шестица.
иначе
ще го взема пак, но
искам, искам.
според мен само се
опитва да бъде
полезен.
а аз си мислех, че
няма да е
болезнен
начинът,
по който се 
тормозя.
но вече не се.
отрази ми се
добре
да поговоря.
забравила бях
какво е
да има на кого
да се опреш, ако
ти домъчнее за
леля.
високомерие..
не мисля.
той е
просто
опитващ се -
постави се на
негово място;
защо си мислиш,
че си наясно,
когато нищо не знаеш?
и само глупците
харесват собствените си
неща, а
гениите ги наричат
боклуци, които
повръщат от време на
време.
и после
остава боклукът да живее
вместо тебе.
да тлее.
слабо.
но никога да не угасне.
да мине през бури и
клюки, и
съдбата да го рита, подмята,
ако пламъците могат да се подмятат, но
не говорех за огън; защо
се опитвам да обяснявам
ако нищо няма да
схванеш..
и продължавам.
исках само да..
довиждане.
и след като сбогуваш се
ми казваш - как си
но
как си не е въпрос, а
поздрав, запомни го, за да
не се 
разочароваш, когато
някой ден попитат те
и не ги
вълнува.
защото не всичко е книги и
весели
шегички, които
от време на време не
разбираш, но все пак 
се смей, животът
е кратък..
повтаряй го често,
за да го запомниш; ако
го запомниш въобще, то
вероятно ще е
твърде късно 
и вече ще си умрял.
а може би не?
важното е, че си поживял
-малко или много-
пълноценно или не
толкова. 
нищо не е абсолютно.
и строго положително 
има само в
математиката; ти
взе ли си
тетрадката, 
за да ми обясниш?
ми не, забравих.
помни, момиче, често
ще забравят това,
което не е важно
за тях, но
не забравяй да обичаш 
и помагаш
-дори само понякога-;
но не го прави
по навик
за да не бъдеш неискрена
капсула, в
която са 
затворени толкова 
много неща.
глупави
клишета.
пиши колкото искаш
на теми, които не разбираш, някой
ден ще се научиш,
а може би не,
но животът е кратък, така че
повтаряй си го, дете.
и не се наричай дете, макар че
е мило.
не си
пораснала, но 
не бъди унила,
може би никога
няма да пораснеш
-на височина-
хората се променят?
независимо от това, 
бъди силна, защото
няма да има винаги
сламени
къщурки.
няма да го има
гнездото,
където ще пиеш
горещ шоколад
с
бисквитка.
или две,
или три;
а ще има
отчайващо дълбоки
реки за преплуване,
изпълнени с камъни
големи, малки
все остри.
все на неподходящи
места.
но спокойно.
ще се справиш
с това, то
не е страшно, само
различно.
толкова ли ти е
празно
без едно име
там?
недей да
прекаляваш.
пък дали прекаляваш ..
не знам.







Гласувай:
2



1. анонимен - перко,
08.10.2009 16:36
интересно точка точка точка
цитирай
2. s0ul -
08.10.2009 18:05
Дали?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: s0ul
Категория: Лични дневници
Прочетен: 79280
Постинги: 18
Коментари: 65366
Гласове: 820
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930