Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
01.10.2009 19:57 - Имам нужда от тъпа подкрепа.
Автор: s0ul Категория: Лични дневници   
Прочетен: 990 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 01.10.2009 20:00


It doesn"t hurt me.
You wanna feel, how it feels.
You wanna know, know, that it doesn"t hurt me.
You wanna hear about the deal I"m making.
You, you and me.

And if I only could
make a deal with God and
get him to swap our places.

Be running up that road, 
be running up that hill, 
be running up that building.

You don"t wanna hurt me, but
see how deep the bullet lies.
Unaware that I"m tearing you asunder.
And there"s a thunder in our hearts, baby.

So much hate for the ones we love.
Tell me we both matter, don"t we?
You, you and me.
You and me won"t be unhappy.

If I only could make a deal with God and
get Him to swap our places.
Be running up that road,
be running up that hill, 
be running up that building.
If I only could, oh.

Come on, baby, come on, come on, darling
Let me steal this moment from you now.
Come an, angel, come on, come on, darling.
Let"s exchange the experience.

Oh.

If I only could make a deal with God and
get Him to swap our places.
Be running up that road,
be running up that hill.
With no problems.

If I only could make a deal with God and
get Him to swap our places.
Be running up that road,
be running up that hill.
With no problems.

If I only could
be running up that hill.
If I only could
be running up that hill.

If I only could
be running up that hill.
If I only could
be running up that hill.

If I only could
be running up that hill.
If I only could
be running up that hill.

If I only could
be running up that hill.

Развалям си настроението.
Тъкмо се бях взела в ръце.

Продължавам.
Welcome to the Planet.
Welcome to existence.
Everyone"s here, everyone"s here.
Everybody"s watching you now.
Everybody"s waits you now.
What happens next, what happens next?

I dare you to move.
I dare you to move.
I dare you to lift yourself up of by the floor.
I dare you to move.
I dare you to move.
I dare you to live like today never happened, 
today never happened before.

Welcome to the fallout.
Welcome to resistance.
The tension is here.
The tension is here.

Between who you are and who you should be.
Between how it is and how it should be.

I dare you to move.
I dare you to move.
I dare you to lift yourself up off by the floor.
I dare you to move.
I dare you to move like today never happened, today never happened.

Maybe redemption"s got stories to tell.
Maybe forgiveness is right, where you fell.
Where can you run to escape from yourself?
Where you gonna go?
Where you gonna go?
Salvation is here.

I dare you to move.
I dare you to move.
I dare you to lift yourself yourself
I dare you to lift yourself up off by the floor.

I dare you to move.
I dare you to move.
I dare you to live like today never happened, 
today never happened,
today never happened,
today never happened before.


  Осем бисквити и не ми става по-добре.
Храната винаги ми оправя настроението, а сега не успява.
Боже. Положението е сериозно значи.
Дори не знам какво да слушам.
Всичко или ми припомня някакви неща, или ме натъжава, или ме дразни.

Oh, well.

Въобще не знам как да се справям.

Countless lovers undercover on the street.
You know that I could use somebody.

"Ще преминеш в самостоятелна форма на обучение, така ми се струва! И въобще не ми е смешно, не се смейте."
Оф, току-що видях нещо като призрак.
Развивам параноя.

"I"m serious, I"m not in the mood!"

"Гергана, ако още веднъж се прозееш, ще те изгоня."

"Махнете си слънчевите очила бе, да не сте на плажа!"
"Ама, госпожо, пече.."

"Васко, къде е въженцето?"

"Тръгвайте, аз ще остана да ми обяснят.."
"Еми добре."

"А! ВЪСЬО! Ела тука."

"Оф, чакай да изчакаме."

"Ще ми обясниш ли?"

"Тъкмо си викам "Де да имах такова произношение"."

Oh, give me a ride on your spacecraft and take me away, please, take me away!

^Така става, когато се комбинират блок по английски и моята "оригиналност".

Няма да е лошо иначе.
Тия пък всички са от Младост бе. х.х

Someone like you and all you know and how you speak..
`Бре много на класики си тръгнала да го удряш` 
Ъм, да? Really?

"Утре, трети блок."

"И Гама е външен ъгъл, затова става Гама върху две.. и после триъгълниците са еднакви по втори признак."
"Йей, разбрах го!"

"Хич не съм за тук.."

"О, Пимп Джи!"

"Габчоооо."
"Не ми викай така."
"Ама ти ми казваш Зоро."
"Но ти си Зоро."
"Тогава ти си Габчо."

Абсолютно безсмислен диалог, който водя всеки ден.

"Нищо лично!"

"Искрено и лично?"

"А ти знаеш ли откъде идва О.К?"
"Не."
"Ще ти обясня."

И ми обясни.
Беше интересно.

Въобще не е толкова лесно, колкото очаквах, че ще е.
Мислех, че всичко ще приключи, ще е ясно и ... ясно, но не е.
Тоест е, но не знам какво следва оттук.

"Не сии давай много зор, не сме гении, това е ясно.."
Не мога да послушам собствените си съвети.

"Тая пица се оказа гадна."
"Щоо, изглежда много вкусна!"
"Когато си на диета, всичко изглежда вкусно. Яж си Активиата."

И аз си я изядох де.

It"s October again, 
leaves are falling down.
One more year has been gone and
nothing"s changed
at all.

Подхождат, подхождат.
Много неща се промениха.
Много изкоренени навици, много неща, които не съм предполагала, че ще се случат.
Много нови мисли, много нови предполагания и мечтания.
Ех, няма да копнея повече поне.
И въпреки всичко някак се чувствам по същия начин, по който се чувствах и през миналогодишния октомври.
Същите тъпи емоции.
Същите разочарования (и не), същите тревоги, същите настроения.
Саундтракът е различен.
И хората са различни.
И аз съм по-висока с няколко сантиметра.
Това е новото.
И учебникът за първи път ми се струва малък, но все пак ме е страх от него.

Ще взема да й казвам Пънк.
Задълбочава се...

Ще се опитам някак.
Не мога да се опра на никого точно за това и ми е тъпо.
К"во да правя.
Не искам да драматизирам прекалено, но е просто невъзможно.

Чак сега се усещам каква двусмислица е предишният ми пост.
Няма значение.

Странно ми е.
Без път съм.
sine loco ще си остане sine loco, защото съм точно такава.
Очаквах да го променя, надявах се да го променя, но няма.
Просто няма да има смисъл.
Писна ми и не искам да се разрева отново, "щото това ще е сигурно петият път за днес и леко се изнервям.

Трябва да преговарям.
Но не го правя очевидно.
Утре ще се изложа.
Няма на кого да мрънкааам.

Ти, ти ме попита, ти ме попита, а аз нищо не казах..

Ъхм, "ба си игнора.

Влияя зле на хората.
Трима човека престанаха да пишат заради мен.
Май.

Боже, Боже.
Твърде лошо.
Оh, wait, един прописа пак, iWin.

"Начи, "начи, ако още веднъж погледна тоя скайп, щее.. ще.. нещо.

Може би трябва да се кръстя тъпачка. 
Ще бъде много подходящо.

УВИ.
Уви, was въобще не значи защо.
Уви, но не ми се пишат сериозни неща.
Уви, никога не съм писала сериозни неща.
Уви, но нещата, които мразя, са повече от тези, които обичам.
Уви, проблемите ми са маловажни и глупави.
Уви, зная го, но не го осъзнавам.








Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: s0ul
Категория: Лични дневници
Прочетен: 79246
Постинги: 18
Коментари: 65366
Гласове: 820
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930